Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, stabilní obchodní společnost, která je jedničkou ve svém oboru, hledáme nového kolegu/kolegyni se znalostí SQL na pozici aplikační specialista/ERP konzultant.
Ve společnosti běžní řada projektů, které potřebují aplikační podporu a vyžadují řadu změn. Navíc v letošním roce společnost rozjela také projekt přechodu na nový ERP systém, kterým je SAP S/4HANA. Současně je třeba zajišťovat podporu všech aplikací a stávajících procesů, na kterých závisí chod firmy.
Náplň práce:
* podpora a rozvoj firemních procesů
* spolupráce na rozvojových projektech a implementaci nových řešení
* konfigurace a nastavování parametrů podnikových IS, testování a následné implementační úkony
* řešení problémů a technických záležitostí s dodavateli
* spolupráce na projektu implementace nového ERP systému společnosti
* úzká spolupráce s Business Analytiky
Požadujeme:
* znalost SQL na úrovni dotazování, schopnost pracovat s daty (dohledat si je, propojit a analyzovat)
* zkušenosti s nastavováním parametrů podnikových informačních systémů a znalosti firemních procesů
* dobré komunikační schopnosti pro komunikaci jak s běžnými uživateli, tak s technickým týmem či dodavateli SW
* znalost anglického jazyka alespoň v psané formě (práce s technickou dokumentací, občasná komunikace e-mailem)
* technické, logické a analytické myšlení, systematický přístup k práci
* samostatnost, zodpovědnost a tah na branku
* pozitivní přístup k řešení nastalých situací, schopnost navrhnout možná řešení
* znalost SAP prostředí velkou výhodou
Nabízíme:
* moderní pracovní prostředí spojené s dobrou firemní kulturou
* možnost seberealizace a podílení se na strategickém rozvoji ryze české firmy s tradicí
* možnost vzdělávání, profesního a osobního rozvoje podporované společností
* práci na HPP
* Cafeterie 5 000 Kč/ročně
* 5 týdnů dovolené
* placené kurzy angličtiny
* po ročním působení ve firmě příspěvek na životní či penzijní pojištění
* příspěvek na stravování 1000 Kč/měsíc
* vánoční bonus dle hospodářského výsledku společnosti
* pružná pracovní doba
* 3 sick days
* firemní akce a teambuildingy
* dárek k významným pracovním a životním jubileím
* možnost občasného home-office
* kanceláře: Ostrava
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky. Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.