Osobnostní předpoklady a dovednosti
Společnost SUEZ CZ a.s. je součást nadnárodní skupiny SUEZ , která poskytuje služby pro životní prostředí ve dvou základních oblastech: voda a odpady. Na odpady se díváme jako na zdroje pro budoucnost a alternativu ubývajících přírodních zdrojů. Spolu s vámi hledáme inovativní řešení, jak minimalizovat produkci odpadů, zejména těch nerecyklovatelných. Využíváme odpady a chráníme tak přírodní zdroje. Jsme partnerem pro průmyslové podniky, města a obce, pro sektor služeb, velké i malé firmy. Jsme aktivním hráčem v procesu změny a přechodu na oběhové hospodářství.
Prostřednictvím 5 vodárenských společností, v nichž působíme jako akcionář, poskytujeme vodohospodářské služby spojené se zásobováním pitnou vodou a odkanalizováním pro téměř 1,1 milionu obyvatel v České republice. Přinášíme jedinečné know-how v oblasti vodárenství jak pro konečné zákazníky – spotřebitele, tak pro potřeby průmyslových podniků.
Máte zkušenosti s prací dispečera/dispečerky, s koordinací a organizací práce podřízených pracovníků a hledáte novou pracovní příležitost?
Máme pro Vás pracovní nabídku v oboru, který má perspektivu!
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
zpracování objednávek a poptávek služeb v oblasti logistiky
plánování a koordinace logistiky dopravy, zodpovědnost za jejich optimální vytížení
komunikace se zákazníky, řidiči a dopravci
spolupráce s ostatními dispečery na týdenním plánu přeprav
řízení, hodnocení a kontrola práce řidičů
navrhování opatření ke zlepšení nákladovosti a vytížení vozidel
kontakt s obchodními partnery společnosti, reakce na jejich podněty a požadavky
zajištění návaznosti a spolupráce s ostatními úseky ve společnosti
průběžné zpracovávání evidence přeprav (objednávky), kompletace podkladů pro fakturaci, kontrola příchozích faktur od subdodavatelů, zadávání dat do SW a další
Co požadujeme?
min. SŠ s maturitou
uživatelská znalost MS Office
zkušenosti na pozici dispečer/dispečerka v dopravě minimálně 2 roky
ŘP sk. B – aktivní řidič/ka
komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost, samostatnost
organizační dovednosti
přirozená autorita
zkušenosti s řízením podřízených pracovníků
znalost SAP, WinyX, SEPNO výhodou
částečná znalost odpadového hospodářství, znalost zákona o odpadech výhodou
znalost AETRu
základní znalosti techniky
Co můžeme nabídnout?
jistotu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní firmě se zázemím silné nadnárodní společnosti
férovou firemní kulturu a osobní přístup k zaměstnancům
velký důraz na bezpečnost a ochranu zdraví
budete mít prostor pro uplatnění týmového ducha a komunikaci
naučíte se něco nového a můžete kariérně postupovat
v rámci vašich kompetencí budete mít hodně prostoru – podporujeme samostatnost
začátek pracovní doby od 6,00 hod.
k dispozici mobilní telefon
nástup od 1.2.2022
Další informace o pozici:
práce na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouva) první smlouva na dobu určitou, prodloužení na neurčito
pracovní úvazek: 8 hodin/den, jednosměnný provoz
benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 90,- Kč, kafetérie, příspěvek na pojištění odpovědnosti, penzijní připojištění, slevy na vozidla značky Škoda, Hyundai, kancelářské a hygienické potřeby, PHM, firemní akce, firemní soutěže a další
místo výkonu práce: Valašské Meziříčí
V případě Vašeho zájmu o pozici a pokud splňujete výše uvedené požadavky pošlete prosím reakci na tuto pracovní nabídku prostřednictvím odpovědního formuláře a přiložte životopis.
Těšíme se na Vaši reakci.