Osobnostní předpoklady a dovednosti
Máte zkušenosti s komplexním zaštítěním provozní podpory společnosti?
Jste organizovaná a komunikativní osoba, která má ráda ve věcech pořádek?
Chcete pracovat pro stabilního zaměstnavatele, který působí v oblasti residenčních nemovitostí?
Pro významnou developerskou a investiční společnost hledáme příjemnou kolegyni nebo kolegu na pozici Office Manager, který bude mít na starosti plynulý chod kanceláře a bude zároveň pravou rukou pro naše managery.
Na co se můžete těšit?
• Komplexní provozní podpora celé společnosti (zpracování korespondence, digitalizace dokumentů, organizace schůzek a interních porad, komunikace s našimi dodavateli)
• Komunikace s příchozími klienty a s tím související činnosti jako je příprava zasedaček, zajištění drobného občerstvení
• Budete mít na starosti také administrativní podporu – zpracování korespondence, digitalizace dokumentů, organizace schůzek a interních porad
• Příjemná práce ve fajn, přátelském kolektivu a neformální firemní atmosféře a vedení dvou šikovných asistentek
Co od vás očekáváme?
• Máte 3 a více let praxe v obdobné pozici a práce v administrativě vás baví
• Jste organizovaný člověk, který má rád ve věcech pořádek a řád
• Máte příjemný projev, dobré komunikační schopnosti a entuziastický přístup k práci
• MS office pro vás není neznámé prostředí a dobře se v něm orientujete
Jak vás odměníme?
• Můžete se těšit na práci pro stabilního zaměstnavatele, který působí v oblasti residenčních nemovitostí
• Budete mít možnost se naučit nové věci a časem se také kariérně posunout
• Čekají na vás stylové kanceláře kousek od centra Prahy
• Přátelský kolektiv a neformální firemní kulturu – často pořádáme různé teambuildingové akce
• Široká škála benefitů (telefon, příspěvky na stravování, životní/penzijní pojištění a příspěvek na sport, vzdělávací kurzy, různá školení, denně čerstvé ovoce, výborná káva apod.)
Zaujala vás tato pracovní pozice? Tak neváhejte, zašlete mi Váš životopis a já se s vámi spojím s více detaily.