Osobnostní předpoklady a dovednosti
M.C.TRITON = jsme česká poradenská a vzdělávací společnost, působíme na poradenském trhu již 31 let a naše služby stojí na třech pilířích = 1) PORADENSTVÍ, 2) ŘÍZENÍ FIREM, 3) INVESTOVÁNÍ DO FIREM. Pomáháme firmám, manažerům a zaměstnancům růst, být úspěšnější, inovativnější a efektivnější v jejich činnostech a podnikání.
Pracujeme pro nejrůznější klienty ze soukromé, veřejné i státní správy.
Hledáme do svého týmu vhodné kandidátky / kandidáty na pozici:
ASISTENTKA / ASISTENT BACK OFFICE
Co vás čeká
Do našeho týmu podpory realizovaných projektů hledáme novou kolegyni/kolegu. Pokud tě baví administrativa, práce na PC, různorodé činnosti, jsi pečlivá/ý, systematická/ý, samostatná/ý s týmovým duchem a smyslem pro humor, pak tě to u nás bude bavit. Jsme přátelský a spolupracující tým, který drží při sobě a navzájem se podporuje. Pracujeme na různorodých projektech a pro zajímavé klienty, a to nás stále posouvá dál.
Co u nás Asistentka Back office dělá:
Zajišťuje organizační a administrativní podporu oddělení Back Office a kolegů. Jedná se o aktivity související s realizací vzdělávacích a poradenských projektů, office management a zodpovědnost za následující aktivity:
Organizační podpora – plánování schůzek a kalendářů konzultantů, zasedacích místností, zajištění ubytování, jízdenek, …
Administrativní podpora a podpora realizovaných projektů – pomoc s úpravami různých dokumentů (úpravy ppt a word dokumentů nebo excelu); příprava harmonogramů, správa a aktualizace referencí a životopisů našich poradců a lektorů do nabídek, aktualizace databáze, příprava podkladů pro fakturaci.
Office management – vyřizování příchozích telefonátů, péče o návštěvy, vyřizování pošty, nákupy občerstvení a kancelářských potřeb, správa a péče o pomůcky (kamery, dataprojektory, kancelářské potřeby….), zásoby etc.
Pravá ruka Project Back Office manažera – různé dílčí organizační a administrativní ad hoc úkoly spojené s podporou projektů.
Pracovní doba: 8:30 (9:00) – 16:30 (17:00)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Těšíme se na pozitivní, spolehlivou a samostatnou kolegyni nebo kolegu.
Týmového ducha - chuť podporovat tým, proaktivní spolupráci, hlídat, aby se na nic nezapomnělo, dotahovat úkoly nebo organizovat činnosti.
Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů a grafická úprava materiálů (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutný pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech)
Minimálně středoškolské vzdělání.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost AJ, NJ nebo RJ je výhodou (možnost spolupracovat i na podkladech a materiálech v různých jazykových mutacích).
Co vám můžeme nabídnout
Přátelské a spolupracující prostředí, skvělý tým a firemní kulturu odpovídající našim firemním hodnotám.
Ohodnocení odpovídající výkonu = fixní plat + bonusy za výkon.
Firemní benefity: mobilní telefon s tarifem volání a datové služby, příspěvek na stravování, sick days, vánoční placené volno, příspěvek na stravování, roční bonus, společné akce, káva a čaj na pracovišti zdarma, po zapracování 2-4 dny homeoffice v měsíci…
Při zájmu a chuti možnost růstu a pracovat na svém rozvoji. Účast na vybraných interních vzdělávacích aktivitách a aktivitách realizovaných pro klienty.
Nástup: dle dohody
Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6
Více info o společnosti na www.mc-triton.cz
Pokud vás námi inzerovaná pozice zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií, a uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici a v naší společnosti. Zajímá nás co vás nejvíc baví a co byste chtěl/a dále dělat.
mail: lavicka@mc-triton.cz
Těšíme se na vás!