Asistentka / Asistent back office, Praha 6.

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
M.C.TRITON = jsme česká poradenská a vzdělávací společnost, působíme na poradenském trhu již 31 let a naše služby stojí na třech pilířích = 1) PORADENSTVÍ, 2) ŘÍZENÍ FIREM, 3) INVESTOVÁNÍ DO FIREM. Pomáháme firmám, manažerům a zaměstnancům růst, být úspěšnější, inovativnější a efektivnější v jejich činnostech a podnikání.
Pracujeme pro nejrůznější klienty ze soukromé, veřejné i státní správy.

Hledáme do svého týmu vhodné kandidátky / kandidáty na pozici:

ASISTENTKA / ASISTENT BACK OFFICE

Co vás čeká

Do našeho týmu podpory realizovaných projektů hledáme novou kolegyni/kolegu. Pokud tě baví administrativa, práce na PC, různorodé činnosti, jsi pečlivá/ý, systematická/ý, samostatná/ý s týmovým duchem a smyslem pro humor, pak tě to u nás bude bavit. Jsme přátelský a spolupracující tým, který drží při sobě a navzájem se podporuje. Pracujeme na různorodých projektech a pro zajímavé klienty, a to nás stále posouvá dál.

Co u nás Asistentka Back office dělá:

Zajišťuje organizační a administrativní podporu oddělení Back Office a kolegů. Jedná se o aktivity související s realizací vzdělávacích a poradenských projektů, office management a zodpovědnost za následující aktivity:

Organizační podpora – plánování schůzek a kalendářů konzultantů, zasedacích místností, zajištění ubytování, jízdenek, …
Administrativní podpora a podpora realizovaných projektů – pomoc s úpravami různých dokumentů (úpravy ppt a word dokumentů nebo excelu); příprava harmonogramů, správa a aktualizace referencí a životopisů našich poradců a lektorů do nabídek, aktualizace databáze, příprava podkladů pro fakturaci.
Office management – vyřizování příchozích telefonátů, péče o návštěvy, vyřizování pošty, nákupy občerstvení a kancelářských potřeb, správa a péče o pomůcky (kamery, dataprojektory, kancelářské potřeby….), zásoby etc.
Pravá ruka Project Back Office manažera – různé dílčí organizační a administrativní ad hoc úkoly spojené s podporou projektů.

Pracovní doba: 8:30 (9:00) – 16:30 (17:00)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Těšíme se na pozitivní, spolehlivou a samostatnou kolegyni nebo kolegu.
Týmového ducha - chuť podporovat tým, proaktivní spolupráci, hlídat, aby se na nic nezapomnělo, dotahovat úkoly nebo organizovat činnosti.
Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů a grafická úprava materiálů (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutný pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech)
Minimálně středoškolské vzdělání.
Pozice je vhodná i pro absolventy.

Výhodou bude, pokud budete umět

Znalost AJ, NJ nebo RJ je výhodou (možnost spolupracovat i na podkladech a materiálech v různých jazykových mutacích).

Co vám můžeme nabídnout

Přátelské a spolupracující prostředí, skvělý tým a firemní kulturu odpovídající našim firemním hodnotám.
Ohodnocení odpovídající výkonu = fixní plat + bonusy za výkon.
Firemní benefity: mobilní telefon s tarifem volání a datové služby, příspěvek na stravování, sick days, vánoční placené volno, příspěvek na stravování, roční bonus, společné akce, káva a čaj na pracovišti zdarma, po zapracování 2-4 dny homeoffice v měsíci…
Při zájmu a chuti možnost růstu a pracovat na svém rozvoji. Účast na vybraných interních vzdělávacích aktivitách a aktivitách realizovaných pro klienty.

Nástup: dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6

Více info o společnosti na www.mc-triton.cz

Pokud vás námi inzerovaná pozice zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií, a uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici a v naší společnosti. Zajímá nás co vás nejvíc baví a co byste chtěl/a dále dělat.

mail: lavicka@mc-triton.cz

Těšíme se na vás!


Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services