Osobnostní předpoklady a dovednosti
Chcete odstartovat lukrativní kariéru v bankovnictví, ale nevíte, kde začít? Nebo byste prostě jenom rád/a zkusila kariéru poradce v UniCredit Bank? Zkuste to u nás na Floře! Manažer Honza i celý tým, jsou zvyklí zaučovat i úplné nováčky, pomáhají si a na práci určitě nebudete sám! Budete mít možnost uplatnit jazykové dovednosti a po práci se můžete těšit na společné týmové akce. Honza bude navíc dbát na Váš rozvoj a pomůže Vám s řešením Vašich úkolů na pravidelné odpolední kávě.
Čemu se u nás budete věnovat?
* Budete se potkávat s novými lidmi, vítat klienty a poskytovat péči našim současným klientům, nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí
* Budete pomáhat financovat jejich potřeby a sny, ať se jedná o nový domácí spotřebič nebo rekonstrukci bytu
*Zajímáte se o investice? Skvělé, naši klienti si rádi nechají od Vás poradit!
*Nebude chybět ani Vaše pomoc proti různým životním situacím jako požár bytu nebo zneužití platební karty
*Čeká Vás práce s hotovostí a budete pomáhat zorientovat se klientům v našich službách jako je například Smart Banking
*Stanete se přeborníkem v oblasti řešení financí, díky kterému si klienti odnesou z návštěvy pobočky vždy příjemný zážitel
Co za to nabízíme?
*Intenzivní pětiměsíční školení, které zařídí naši nejlepší specialisté
*Práci na dlouhý a krátký týden - to znamená, že budete mít více času v kuse na sebe nebo rodinu
*Vedení pozitivním a energickým manažerem, který ocení, každý nový nápad a pomůže s jeho uvedením do práce
*Těšíme se na Vaše úspěchy a oceníme jej možností kariérního růstu – nejdříve na více specializovanou pozici a následně třeba i na manažera pobočky
* Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
* 5 týdnů dovolené, sick days
* Ročně dostanete 20 000+ bodů, které budeš moci využít na celou škálu benefitů (například na kulturní a sportovní aktivity, jazykové kurzy, cestování či nákup v lékárně)
* Slevy u firemních partnerů, výhodné podmínky na bankovní produkty
Co je k tomu třeba?
*Mít minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
*Chuť pomáhat našim klientům, starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
*Výhodou je, pokud máte již zkušenost s jednáním s klienty, z oblasti financí či přímo z bankovnictví
V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální
* Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot
* S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly
* Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do emailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu
* Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!