Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- koordinace a zpracování poptávek zákazníků
- úzká komunikace se zákazníkem o detailech požadavků, komunikace s dodavateli, rozšiřování a udržování vztahů
- kalkulace nových výrobků, aktualizace a tvorba ceníků
- prezentace nabídek a konceptů zákazníkům, firemní prezentace
- práce se systémy zákazníka (portály) a interními systémy (SAP, firemní portál)
Jiné výhody
- zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti
- pružná pracovní doba, hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, možnost nástupu ihned
- nad rámec zajímavého platového ohodnocení společnost nabízí řadu benefitů - 13. plat, 5 týdnů dovolené, možnost občasného home-office, dotované obědy a nápoje, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké akcie, odborná školení a jazykové kurzy, odměny za pracovní výročí a příspěvky k životním jubileím, výhodný zaměstnanecký tarif a další...