Models.UradPrace.Cs
Místo práce: Město Bruntál, Bruntál, Bruntál (informace o místu práce: Bruntál)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 35000 Kč
Nástup od: 1. 12. 2021
Poznámka: na dobu: neurčitous místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9. - 10.Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Další požadavky: - - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, popřípadě středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou minimální délkou praxe 5 let v administrativě- výhodou praxe a orientace v oblasti správy majetku, územního a stavebního řízení- orientace v technické dokumentaci- základní orientace v zákonu č. 128/2000 Sb., o obcích a zákonu č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, - velmi dobrá znalost práce na PC v programech Microsoft Office- kultivovaný písemný projev- základní znalosti a orientace v geografickém informačním systému výhodou- řidičský průkaz sk. B výhodou- samostatnost, kreativita, pečlivost, důslednost, odolnost vůči stresu, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce Charakteristika vykonávané pozice: Komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku města Bruntál s péčí řádného hospodáře a výkon majetkových práv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích spočívající v zabezpečování různých způsobů nakládání s tímto majetkem, zahrnující úkony" vedení agendy majetkoprávních záležitostí města ve věci vzniku, změny, zániku, promlčení a uznání existence nebo neexistence věcných práv k nemovitým věcem - pozemkům a ve věci nakládání s nemovitým majetkem obce," pasportizace, správa a kontrola majetku," rozbory, analýzy, zdůvodnění a statistiky ve vztahu ke správě majetku.Nabízíme:Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího - státního občana - datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 10. 11. 2021 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.Z : 21.10.2021