Místo práce: Nýrsko (informace o místu práce: Nýrsko)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezi činnosti v náplni práce bude patřit:
· Vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů
· Nákupní marketing – analýza a průzkum trhu
· Koordinace procesu vyhledávání nových dodavatelů
· Stanovení výběrových řízení na dodavatele, vyjednávání o podmínkách spolupráce
· Provádění auditu a stanovování ratingu dodavatelů (hodnocení kvality)
· Udržování a posilování vztahů s dodavateli
· Řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
· Sledování stavu zásob a dodržování limitu zásob dle stanovených cílů jakosti a environmentu resp. dle stanovených limitů zásob a obrátkovosti stanovených vnitropodnikovými předpisy
· Vypracovávání dokladů vyplývajících z platné legislativy v souvislosti s nakupováním materiálů
Hledáme zkušenou osobnost, pro kterou jsou výše uvedené činnosti známé a vedení týmu je přirozeností.
Jiné výhody
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, Závodní stravování, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce