Je Hradec novým Slováckem? Jedou nad plán, říká Podaný
Je Hradec Králové nově prvním za nejlepší ligovou trojkou? Co s ním udělá přesun na nový...více
Hledaná pozice
Models.UradPrace.Cs
Místo práce: NSC Global s.r.o. - Palachovo náměstí, Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Dvousměnný provoz
Mzda: 27500 Kč
Nástup od: 23. 7. 2021
Poznámka: Požadavky: aktivní znalost angličtiny, orientace na zákazníka, ochota pracovat na směny 24/7 (různé týmy a směny např. 12h; 10,5h)Výhodou: - CCENT nebo CISCO CCNA certifikát – případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou- zkušenosti se zákaznickou podporou a servisem- základní znalosti IT, troubleshootingu, networkingu a ticketovacím systémuDescription: Level T1.5 network support. Monitoring of trouble ticket system. Basic trouble shooting and resolving incidents. Providing network support and customer status in a complex multi-vendor environment.Requirements: Advanced English skills (written and verbal) strong customer and service orientation, a logical mind-set, analytical thinking and a passion for problem solving. Basic troubleshooting skills. Willingness to work on shifts 24x7. Different teams and shifts (f.i. 12hrs; 10,5hrs shifts).dovolená navíc-celkem 5 týdnů, SODEXO stravenky a Flexi pass, možná práce z domu (home office)-do odvoláníSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Požadavky na zaměstnance
Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Inzerující společnost
Praha 3, Husitská 107/3, PSČ 130 00
Kontakt
Dana Provazníková, 602 673 078, dana.provaznikova@nscglobal.com