Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• odpovídá za metodické řízení a interní kontrolní činnost pro oblast zadávání veřejných zakázek, zejména:
• zajištění zadávacích řízení na veřejné zakázky na dodávky, služby a stavební práce;
• zpracování zadávacích dokumentací veřejných zakázek, včetně smluvní dokumentace;
• zajištění publikační povinnosti v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek;
• administraci průběhu výběrových řízení, námitek uchazečů;
• vyřizování agendy spojené s řízením o přezkoumání úkonů zadavatele vedeným Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže;
• metodické řízení jednotlivých organizačních jednotek LČR v oblasti zadávání veřejných zakázek na dodávky, služby a stavební práce;
• optimalizaci nastavení systému zadávání veřejných zakázek v LČR;
• spolupráci s externími firmami, které provádějí pro LČR činnosti spojené se zadáváním veřejných zakázek na dodávky, služby a stavební práce;
• koordinaci jednotlivých činností oddělení.
Jiné výhody
• samostatnou a vysoce odpovědnou práci;
• odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, roční odměny za dosažení cílů;
• zázemí státního podniku, systém benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, 5 týdnů dovolené, služební vozidlo i k soukromým účelům apod.).