Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti textilního managementu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent/ka zákaznického servisu.
Náplň práce:
* Telefonická, e-mailová komunikace se zákazníkem a péče o něj
* Práce v systému SAP a interních programech
* Zpracování smluv a objednávek
* Příprava podkladů pro fakturaci
Požadujeme:
* Ukončené SŠ vzdělání
* Znalost práce na PC – MS Office
* Pečlivost, komunikativnost, pozitivní přístup
* Praxe v oblasti zákaznického servisu – výhodou, rádi zaučíme nováčka/absolventa
Nabízíme:
* Jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu
* Práci v přátelském kolektivu
* Zajímavé finanční ohodnocení
* 13.a 14.plat
* Firemní benefity: mobil, tarif pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na pojištění, Multisport karta, káva a voda na pracovišti, firemní akce
* Místo výkonu práce: Praha 20 – Horní Počernice
* Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.