Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Mzda: 24 000–28 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímavá, různorodá a motivující práce v oblasti zdravotnictví a obchodu. Zpracování objednávek, udržování a rozvíjení vztahů s klienty. Přijímání a zpracování objednávek, vystavování faktur a dodacích listů. Příprava, balení a odeslání objednaných zásilek – správa e-shopu. Komunikace se zákazníky, dodavateli a odběrateli. Komunikace a vyjednávání s reklamními agenturami. Příprava reklamních marketingových materiálů. Aktualizace Facebooku, IG, případně webových stránek. Dojednávání obchodních schůzek pro ředitele a obchodní reprezentanty. Zajišťování účasti společnosti na odborných kongresech. Evidence přijatých faktur. Kompletace dokumentů pro účetnictví. Vedení přehledu o stavu zásob produktů a materiálů. Plnění obchodních činností dle aktuální potřeby a pokynů ředitele. Zajišťování a udržování provozu kanceláře.
Jiné výhody
* zajímavou, různorodou a kreativní práci v prostředí obchodu a zdravotnictví
* osobní rozvoj v oblasti obchodu, marketignu a jednání se zákazníky
* zaměstnání na hlavní pracovní poměr
* možnost kariérního růstů v rychle se rozvíjející společnosti
* nástup ihned
* služební notebok, telefon
* plat dohodou
Místo pracoviště na adrese: Horní Lán 9A, Olomouc (budova Terno, 2. patro)