Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, světovou jedničku na poli outdoorové reklamy, hledáme vhodné kandidátky na pozici Asistentka/ recepční.
Náplň práce:
* Běžná práce na recepci (centrální objednávání kancelářských potřeb, kurýra, zpracování došlé a odchozí pošty, práce s datovými schránkami, telefony, příjem návštěv…)
* Asistentské práce pro finanční oddělení, zejména personální
Požadavky:
* Alespoň základní znalost AJ (občasná komunikace)
* Znalost práce na PC, MS Office
* Cit pro práci se specifickými aplikacemi (např. objednávkové systémy)
* Výborná znalost ČJ
* Příjemné vystupování, empatie, loajalita, zájem o práci
Nabízíme:
* Práci v mezinárodní společnosti
* Možnost kariérního růstu
* Benefity: stravenky (100 Kč), 5 týdnů dovolené, příspěvky na pojištění
* Nástup možná ihned
* Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.