Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jsme ryze česká personální společnost a na trhu působíme již dvanáctým rokem. Momentálně hledáme novou kolegyni/kolegu, která posílí náš HR tým!
Hledáme člověka, který rád pracuje s lidmi a svoji práci si dokáže zorganizovat. Pokud nemáš přímo zkušenosti v oblasti personalistiky, nevadí – vše potřebné tě naučíme!
Jaká bude tvoje náplň práce?
Našim klientům pomáháme najít ty nejlepší kandidáty na trhu a obsazovat pozice napříč celým trhem. Tvoje práce by tady spočívala především v aktivním hledání zajímavých kandidátů v databázích a vedením telefonických pohovorů. S tím je samozřejmě spojená práce na počítači a administrativa - tvoření a vkládání inzerátů na pracovní portály, tvorba reportů, práce s Outlookem a interním systémem apod.
Co od tebe očekáváme?
Zájem o HR oblast
Angličtinu na komunikativní úrovni (vedení AJ pohovorů, psaní AJ reportů)
Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího (slovem i písmem)
Schopnost práce na počítači - práce s interním systémem, v Outlooku (vše ukážeme, naučíme)
Co ti můžeme nabídnout?
Práci, která dává smysl a má své výsledky
Brigádu na Dohodu o provedení práce (130 Kč fix + bonusy, minimálně 3 celé dny v týdnu), dlouhodobá spolupráce
Možnost získat praxi a kolegy, kteří ti pomohou růst
Motivační soutěže
Firemní akce, které stojí za to
Stolní fotbálek
Nástup ihned
Kanceláře v centru Prahy (nedaleko Náměstí Míru – výborná dostupnost MHD)
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a my Ti řekneme víc.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.