Místo práce: Kladno (informace o místu práce: Kladno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, českou společnost působící na trhu bezpečnostních systémů již 30. rokem, hledáme nového kolegu na pozici Tech Support - Helpdesk do týmu divize vývoje SW. Jako zkušený, komunikativní technický specialista a člen týmu divize vývoje SW, který je dobře obeznámený s firemními SW produkty a řešeními, zajišťuje:
? technickou podporu a konzultace,
? analýzu a řešení reportovaných problémů,
? implementaci, provoz a servis.
Dobře se odborně orientuje ve vymezených oblastech a technologiích. Je zodpovědný za zajištění činností v oblastech své zodpovědnosti. V oblasti své zodpovědnosti pracuje proaktivně, samostatně a zodpovědně.
Jiné výhody
–Služební Notebook, telefon
–Motivační systém osobního a profesní rozvoje
–5 týdnů dovolené, sick days
–Nápoje na pracovišti
–Stravenky, cafeterie, multisportka
–Penzijní připojištění, pojištění odpovědnosti zaměstnance
–Výuka AJ, profesní školení
–Firemní akce a večírky
–Výhodné předschválené úvěry, výhodné tarify našeho operátora, sleva na nákup nového vozu Škoda
V případě zájmu o pozici či jakýchkoliv dotazů mne, prosím, neváhejte kontaktovat. Těším se na naši spolupráci!