Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
Baví Tě komunikovat s lidmi, naslouchat jejich individuálním potřebám a řešit jejich požadavky? Do našeho 8 členného týmu příchozí linky, který vede vždy nápomocná a ochotná šéfová, hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže pečovat o naše stávající i nové zákazníky. Naše šikovné školitelky a zkušení kolegové Tě postupně zaškolí, naučí Tě vše potřebné o finančních produktech a procesech a pomohou Ti zlepšit komunikační dovednosti.
Hlavní činnosti pozice:
* Zodpovídání různorodých dotazů zákazníků (informace o produktech, navýšení a financování úvěru, obsluha klientské zóny apod.)
* Hledání řešení dle individuálních potřeb klientů a zajištění jejich maximální spokojenosti
* Krátký zápis o zodpovězených telefonátech do interní databáze
* Pravidelná aktualizace klientských složek
* Spolupráce s ostatními odděleními (pohledávky, finanční oddělení, marketing…)
Pracovní doba (směny): PO - PÁ 3x týdně 8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00, 1x týdně 11:30 - 20:00, 1x měsíčně SO 8:00 -14:00 (náhradní den volna v následujícím týdnu).
Jiné výhody
NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?
* Dobrá dostupnost MHD – moderní kanceláře přímo u metra Nové Butovice
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Měsíční finanční bonusy nad rámec fixní složky mzdy
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den
* Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…),
* Odměna 10 000Kč za doporučení zaměstnance
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Odborná interní a externí školení
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
Těšíme se na Tvůj životopis a setkání s Tebou!