Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Účtování běžných účetních transakcí (pokladna, banka, dodavatelské faktury, stravenky, cestovní příkazy, časové rozlišení) v globálním účetním systému Workday
- Zodpovědnost za přesné a včasné zaúčtování vzhledem k měsíčním termínům reportingu
- Kontrola a zpracování cestovních příkazů
- Spolupráce s hlavní účetní při měsíčních inventurách rozvahových účtů, pravidelná kontrola saldokont
- Spolupráce při přípravě podkladů pro audit, daňové poradce, statistický úřad
- Spolupráce s kontrolingovým oddělením při zpracování měsíčních a dalších ad-hoc reportů – majetek, intercompany transakce, daně, reconciliace systémů a další.
- Pomoc při zavádění nových procesů a nového globálního účetního systému Workday od 1/1/2021
Jiné výhody
- Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
- Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů (včetně stravenek, skupinového životního pojištění, ergonomických stolů sit&stand, nebo například ovoce každý den)
- Jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne
- Příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic metra Můstek a Muzeum