Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 32000 - 35000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Bezprostředně po zahájení pracovní doby kontroluje uzlové body výroby a bezprostředně řeší nastalé i potencionální termínové kolize. V případě termínové kolize bezprostředně informuje minimálně manažera nákupu, vedoucí TPV
Odesílá všem dodavatelům schválené objednávky výrobních subdodávek zpracované (uvolněné) v IS a následně kontroluje potvrzení termínů dodání dodavatelem, které zaznamenává v IS
Řeší s dodavateli potvrzení potřebných termínů dodání a zaznamenání do IS
Zajišťuje aktualizaci stavu nákupních objednávek (potvrzený termín, dodací podmínky, cena)
Zajišťuje včasné zasmluvnění dodávek u vybraných dodavatelů.
Řeší s dodavateli reklamace zboží a sankce při neplnění potvrzených termínů dodávek
Zajišťuje poptávky stávajících položek a aktualizace cen dle požadavku nadřízeného
Analyzuje nastavení pojistných zásob a v souladu s vývojem spotřeby, vývojem výrobků a informací z IS navrhuje nadřízenému změny v nastavení
Provádí likvidaci faktur svých dodavatelů. Nesrovnalosti okamžitě konzultuje s nadřízeným
Aktualizuje databázi nakupovaných položek a dodavatelů v IS Axis i dle pokynů nadřízeného
Všem dodavatelům zasílá seznam dodávek, které jsou potvrzeny/očekávány k dodání následující pracovní den. Rozesílá všem dodavatelům report o nesplněných dodávkách. V případě potřeby operativně zajišťuje dopravu od subdodavatelů. V případě potřeby informuje PM a ZS o dodávkách položek pro konkrétní zakázky. Rozesílá dodavatelům výkresovou dokumentaci (nové díly a výrobky a aktualizace
stávajících) a vede evidence této korespondence
Plní ostatní úkoly dle pokynů nadřízeného
Strategické činnosti:
Včasné zajištění dodávek a snížení kolizních položek
Získávání informací ohledně dodávek a potvrzování termínů
Pracuje na zefektivnění nákupu a vyhledávání možných úspor
Jiné výhody
Odpovídá za svěřenou oblast nákupu
Odpovídá za včasné, kvalitní a kompletní dodávky do skladů materiálu, kooperací a
expedice
Odpovídá za včasnou a řádnou likvidaci faktur za dodávky z jemu svěřené oblasti
nákupu
Odpovídá za včasnou informaci příslušných středisek při nastalých komplikacích při
výpadku dodavatelů nebo jiných kolizních situacích
Odpovídá za kontrolu svých dodavatelů v oblasti řízení jakosti, kvality a odborné
způsobilosti
Odpovídá za řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
Odpovídá za plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy
Integrovaného systému řízení (ISO 9001, 18000, 14000, C-o-C) na svém úseku
Odpovídá za plnění dalších úkolů nadřízeného