Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme stabilní společnost, která dlouhodobě poskytuje služby z oblasti správy a údržby nemovitostí, facility servisu a komplexních úklidových služeb, zejména ve zdravotnických zařízeních, vzdělávacích ústavech, výrobních areálech a administrativních centrech.
V současné době hledáme do svých řad člověka, který by především zpracovával mzdy a byl oporou našim vedoucím pracovníkům. Hledáme možná právě Vás!
Přijmeme kolegyni/kolegu na pozici mzdová/-ý účetní s přesahem do personalistiky.
Co bude Vaší náplní práce?
• Komplexně zpracovávat mzdovou agendu (roční zúčtování daně, měsíční uzávěrka, výplaty, srážky ze mzdy, pracovní neschopnost, důchodové zabezpečení, docházka, , atd.)
• Odpovídat za personální agendu (vznik a ukončení pracovního poměru, lékařské prohlídky, pohovory, změny v pracovním poměru, dodatky, atd.)
• Zajišťovat součinnost s úřady, s peněžními ústavy a při kontrolách z ÚP, MěSSZ, ČSSZ, Zdravotní pojišťovny, FÚ ...
• Spolupracovat s finanční účtárnou a poskytovat podporu provozním vedoucím v oblasti zpracování mezd a docházky, spravovat datové schránky
• Komunikovat se zaměstnanci, vydávat jim potvrzení pro úřady, zpracovávat zdravotní a sociální pojištění, atd.
• Průběžně se vzdělávat ve svém oboru, číst odbornou literaturu a účastnit se školení
Pracovní doba: 7:00 – 15:30 hod. nebo dle dohody.
Nástup možný od 1. 9. 2020 nebo po dohodě!
Jiné výhody
• Pracovní poměr na plný úvazek
• Plnou podporu od kolegyně, která Vám pomůže a poradí vždy, když budete potřebovat
• Příjemné pracovní prostředí v kanceláři v Brně na Lesné
• Samozřejmě odpovídající mzdu
• Možnost občasné práce z domova
• Příjemný kolektiv, který se navzájem respektuje a spolupracuje mezi sebou