Místo práce: Střítež (informace o místu práce: Střítež)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HR administrativa: péče o personální dokumentaci potřebnou pro IATF audity a její aktualizace.
Příprava podkladů ke zpracování mezd. Správa aktuální směrnice z personální oblasti.
Náborové aktivity: příprava inzerce, třídění životopisů, komunikace s kandidáty ohledně upřesnění informací, organizace pohovorů. Příprava nástupních dokumentů. Personální podpora novým i stávajícím zaměstnancům.
Bezpečnost práce: koordinace školení BOZP ve spolupráci s bezpečnostním technikem. Evidence a objednávání ochranných pracovních pomůcek. Evidence zdravotních prohlídek.
Účetní oblast: samostatné a aktivní zpracování finančních podkladů. Přerozdělování faktur a jejich evidence.
Ad-hoc administrativní práce: např. překlady dokumentů (ČJ – AJ - ČJ), letenky, ubytování, lékařská vyšetření pro zahraniční kolegy. Jednání s úřady při zařizování pracovních povolení.
Jiné výhody
Perspektivní pracovní pozice ve stabilní společnosti s mezinárodním přesahem.
Výborná firemní kultura, přímé jednání.
Příjemné pracovní prostředí, kvalitní sociální zázemí.
Finanční ohodnocení dle výše uvedených zkušeností a znalostí.
Firemní zaměstnanecké benefity (dny placeného volna navíc, příspěvek na obědy v závodní jídelně, vzdělávání podle potřeby, … ).
NTB, mobilní telefon i pro osobní použití.
Hlavní pracovní poměr, plný úvazek.
Nástup: dohodou, říjen/listopad 2020.