Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* odpovídá za naplnění závazků vyplývajících z uzavřené obchodní smlouvy u jemu svěřených zakázek
* zabezpečuje agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách: připravuje podklady pro nábor, vystavuje objednávky v interním systému, průběžně upřesňuje počty agenturních zaměstnanců, v případě potřeby koordinuje dopravu, a informuje klienta o jejich naplnění
* pečuje o agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách : předává úvodní informace při příjezdu pracovníků, kontroluje administrativu při vzniku pracovního poměru, popř. doplňuje chybějící dokumenty (podpisy pracovních smluv, dodatkové proškolení k BOZP a PO), zajišťuje ukončení pracovního poměru
* zabezpečuje ubytování a možnosti stravování agenturních zaměstnanců na svěřené zakázce
* aktivně monitoruje činnost konkurence u svých zákazníků a reportuje o ní
* v regionu aktivně vyhledává potenciální agenturní zaměstnance, prezentuje jim volná pracovní místa a v případě potřeby podepisuje pracovní smlouvy s novými zaměstnanci
* provádí fyzickou výplatu mezd agenturním zaměstnancům, pokud nemají zřízen účet
* připravuje podklady pro fakturaci zákazníkovi
* odpovídá za vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti u jemu svěřených zakázek
* zpracovává výkazy práce agenturních zaměstnanců a předává je mzdové účetní
Jiné výhody
* práce, která dává smysl a má své výsledky
* dlouhodobé uplatnění na HPP ve stabilní a prosperující společnosti
* zajímavé/motivační finanční ohodnocení + další bonusy dle splnění plánu
* fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
* 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
* pružná pracovní doba
* další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
* služební automobil i pro soukromé využití, notebook a telefon je samozřejmostí