Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do našeho interního týmu bychom rádi přijali cílevědomého, zodpovědného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici personální koordinátor/administrátor systému.
Vaším úkolem bude:
* řízení náboru, výběru, testování a nástupů agenturních zaměstnanců pro našeho klienta,
* administrace systému pro nábor a evidenci zaměstnanců a plánování směn,
* operativní řešení požadavků klienta a jednání s dalšími spolupracujícími agenturami práce,
* reporty, statistiky a poklady dle požadavků klienta.
Jiné výhody
* zázemí zavedené stabilní společnosti s dobrým jménem na trhu,
* zajímavá mzda,
* mobilní telefon + notebook,
* příspěvek na stravování,
* 25 dnů dovolené,
* jazykové a odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.