Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Přidejte se ke společnosti, která je jedním ze tří největších poskytovatelů finančních služeb v České republice.
Staňte se i VY členem úspěšného týmu, který je velmi důležitou součástí naší společnosti. Pokud máte skvělé komunikační dovednosti a češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího, neváhejte to u nás zkusit! Co Vás u nás čeká?
Péče o stávající klienty, příjem hovorů a řešení dotazů. Dále pak naslouchání a vytipování příležitosti na nový produkt či službu.
Jiné výhody
Kromě nových zkušeností a super kolektivu u nás také získáte:
*jistota fixní mzdy + bonusy
*smlouva na HPP - 4,6,7,8 hodin/den (provoz call centra 7:00 - 22:00)
*nebo DPČ (minimálně 20 hod/týden), směny volíte dle svých časových možností
*pracujete jen od Po do Pá
*díky volným víkendům získáte i spoustu času na své koníčky a rodinu
*maminky zvládnou vyzvedávat své děti ze školek :)
*občerstvení na pracovišti po celý den ZDARMA
*5 dnů zdravotního volna
*odpočinek je pro nás důležitý, proto Vám dáme týden dovolené navíc (tedy 5 týdnů placeného volna)
*stravenky v hodnotě 100,- Kč/den do nepřeberného množství obchodů a jídelen v okolí
*příspěvek do Cafeterie 8 100,- Kč/rok
*příjemné moderní prostředí
*kvalitní zaškolení
*skvělá dopravní dostupnost, 5 minut od hlavního vlakového nádraží