Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je obchodní společnost Sanovia, a.s. působící v oblasti farmaceutického marketingu a provozování lékáren.
Náplň práce:
• vyhodnocování hospodaření lékáren v majetku společnosti + pravidelný měsíční reporting
• tvorba finančních a motivačních plánů jednotlivých středisek a motivace
• navrhování opatření k dosažení stanovených ekonomických cílů jednotlivých nákladových středisek společnosti
• vyhodnocování efektivnosti, rizik a návratnosti nových akvizic a stávajících investic
• převody účetnictví nových akvizic a jejich začlenění do ekonomických systémů společnosti
• koordinace a řízení cash flow společnosti
• nastavování procesů v oblasti controllingu
• spolupráce při vytváření metodiky týkající se ekonomických a interních procesů
• spolupráce s účtárnou
• jednání s úřady
Jiné výhody
• hlavní pracovní poměr se zkušební lhůtou, doba určitá 1 rok s možností změny na neurčitou
• notebook a služební telefon, auto i k soukromým účelům
• možnost profesního růstu v rámci firmy
Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: květen 2020
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: radka.mikeskova@pharmos.cz
Platnost inzerátu končí 10. 3. 2020. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.