Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kdo jsme?
Společnost Randstad, jedna z největších poskytovatelů personálně-poradenských služeb na světě, hledá nového kolegu/kolegyni na post manažera/ky našich poboček v Praze a Žebráku! Pokud je agenturní byznys Vaší doménou, máme pro Vás skvělý job!
Co Vás v roli manažera/ky pobočky čeká?
Branch Manager vede 2 pobočky zkušených konzultantů v oblasti Blue Staffing, dohlíží na kvalitní delivery našich služeb a také rozvíjí byznys u našich stávajících i nových klientů. V rámci svých aktivit zejména:
- zodpovídá za chod poboček, především efektivní řízení a ekonomické výsledky
- rozvíjí obchodní aktivity v dané lokalitě, jedná s klíčovými osobami u našich klientů, připravuje obchodní nabídky a cenové kalkulace
- spolupodílí se na přípravě podkladů pro tendry a prezentuje nabídky u klientů
- monitoruje a aktivně vyhledává nové obchodní příležitosti nejen v oblasti temporary
- dohlíží na efektivní realizaci projektů u našich klientů
- motivuje a řídí členy svého týmu při realizaci projektů
- nastavuje a vyhodnocuje cíle a KPIs jednotlivých konzultantů
- reprezentuje společnost na oborových konferencích a business eventech
Koho hledáme?
V roli manažera/ky pobočky budete úspěšní, pokud:
- máte obchodní background, schopnost vyjednávat a efektivně vést obchodní jednání
- máte potenciál stát se kvalitním partnerem klientů v oblasti přidělování zaměstnanců a recruitmentu
- můžete stavět na předchozích zkušenostech z personalistiky, event. business consultancy
- vám nechybí znalost ZP a jste připraveni si ji rozšířit o problematiku agenturního zaměstnávání
- jste týmový hráč a umíte efektivně vést a motivovat své lidi
- jste cílevědomá osobnost s drivem a orientací na výsledek
- nemáte problém vést obchodní jednání v angličtině
- jste aktivní řidič, sk. B
Co nabízíme?
- příležitost převzít úspěšnou pobočku v lokalitě s velkým potenciálem pro další rozvoj
- různorodou a zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- velký prostor pro seberealizaci v moderních kancelářích
- motivovaný tým konzultantů, který umí skvěle spolupracovat
- na míru šitý on-boarding plán pro rychlou adaptaci v nové roli
- pravidelná školení v oblasti legislativy, náborových trendů apod.
- motivující fixní základ a k tomu extra bonusy za new sales, dobré výsledky pobočky a plnění KPIs
- notebook a smartphone samozřejmostí, k tomu tarif pro soukromé volání
- služební automobil s možností využití také k soukromým účelům
- možnost pracovat z domova a využívat flexibilní pracovní dobu
- skvělý work-life balance díky 30 dnům placeného volna ročně
- balíček firemních benefitů a Cafeterii, vč. stravenkové karty, Multisport karty, příspěvku na penzijní a životní připojištění
- pravidelná setkání managementu a celofiremní teambuildingy
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu, opora nadřízeného Vám rozhodně nebude nikdy chybět
Jdete do toho?
Pokud je pozice Branch managera to pravé místo pro Vás a splňujete naše požadavky, pošlete nám prosím svůj profil a my se s Vámi rádi potkáme u kávy na naší centrále v centru Prahy. Nezapomeňte přiložit motivační dopis s informací, proč byste byl/-a právě Vy ideálním kandidátem/kou.
Přejeme hodně úspěchů a budeme se těšit na setkání!