Místo práce: Kolín (informace o místu práce: Kolín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Specialista péče o zákazníky se spolupodílí na plnění obchodní strategie společnosti, zpracovává zakázky ve firemním IS, vede jejich evidenci a archivuje kompletní dokumentaci k zakázkám. Dále zpracovává cenové nabídky, předává data od zákazníků do grafického studia, spolupracuje na přípravě grafického návrhu zakázky. Zajišťuje technickou a administrativní podporu specialistovi prodeje i celému oddělení. Komunikuje se zákazníky, připravuje přehledy, dokumenty a podklady na základě požadavků zákazníka. Dále informuje zákazníky o průběhu zakázky, potvrzuje termíny dodání a připravuje zakázky k uvolnění na expedici. Rovněž spolupracuje s reklamačním technikem na vyřizování reklamací.
Jiné výhody
OTK GROUP Vám nabízí:
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí firmy s dlouholetou tradicí (letos naše tiskárny slaví 140 let od založení)
• možnost obědů a večeří v nově zrekonstruované firemní jídelně (cena 30 Kč, výběr z 5 jídel)
• další firemní benefity: sleva do Vodního světa v Kolíně nebo Aquapalace v Praze, pravidelná zaměstnanecká setkání či Rodinný den v tiskárně, kam můžete vzít celou svou rodinu.
• 1 den zdravotního volna, tzv. sick day