Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Není Call centrum jako call centrum
Spousta lidí si myslí, že práce v call centru je práce především ve velkém open spacu o minimálně 80 zaměstnancích spojená s nabízením neprodejných produktů a už dopředu mají k této práci z uvedených důvodů averzi. Ovšem představte si rodinnou atmosféru, nové zrekonstruované útulné moderní prostory, a v nich motivujícího šéfa, který má k ruce stejně sympatického teamleadra, který se věnuje nováčkům, školí je a koučuje. Oba dělají vše proto, aby se ti, co na call centru pracují, cítili komfortně, příjemně, měli odpovídající podmínky pro svoji práci a do práce chodili opravdu rádi. Navíc náplní práce je především poradenství a pomoc dlužníkům, kteří jsou našimi klienty. Je to sofistikovaná práce vyžadující dobrý odhad situace, kdo je na druhé straně a velmi dobré komunikační dovednosti. Zkrátka poradce a psycholog zároveň. To vše najdete ve společnosti Intrum Czech, s.r.o. v centru Pardubic.
Pokud hledáte práci, která Vám bude dávat smysl, jste komunikativní typ, máte zkušenosti z CC, pak nás neváhejte se svým životopisem kontaktovat.