Osobnostní předpoklady a dovednosti
Máte prokazatelné obchodní zkušenosti na trhu v Německu?
Jste zkušený obchodní manažer, který rozumí mentalitě německého trhu a umí v této lokalitě "otevírat dveře"?
Jste natolik silný a zkušený, že si troufnete vybudovat zastoupení strojírenské firmy v Německu?
Byla by pro Vás pozice výzvou a už teď si v duchu říkáte, co a jak uděláte?
Pak hledáme právě Vás na pozici
OBCHODNÍ ŘEDITEL PRO NĚMECKÝ TRH
Co bude náplní Vaší práce?
- Budete náš hlavní obchodní kontakt v Německu
- Udržovat a rozvíjet stávající portfolio zákazníků na Německém trhu.
- Vyhledávat a vytvářet nové obchodní příležitosti a vztahy se zákazníky v dané oblasti.
- Pomáhat při zřízení pobočky v DE.
- Budete řídit tým, který Vám bude připravovat podklady a prezentace pro nabídky obchodních případů.
- Budete plánovat roční obrat jednotlivých německých zákazníků, tvořit a hodnotit obchodní analýzy.
- Vyjednávat zakázky tak, aby odpovídali potřebám a zájmům zákazníka i firmy.
- Řídit Vaše portfolio otevřených obchodních případů a vyjednávat jejich parametry.
- Rozvíjet obchodní a marketingovou strategii firmy a průběžné předkládat informace o vývoji trhu a návrhy obchodního rozvoje firmy.
- Budete součástí fajn týmu.
Co očekáváme od našeho nového kolegy?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru (ideálně strojař, elektro, management).
- Znalost německého jazyka na úrovni rodilý mluvčí, znalost českého jazyka, angličtina výhodou.
- Rozhodný a odvážný prozákaznický přístup.
- Samostatnost, vyzrálost a smysl pro zodpovědnost.
- Praxe na obchodní pozici, ideálně s technickým produktem (vítán pobyt v DE)
- Vynikající prezentační, organizační a manažerské schopnosti.
Co pro Vás máme my?
- Bezpochyby perspektivní a velmi zajímavou práci ve stabilní, ale velmi energické české společnosti.
- Spoluodpovědnost za založení, vedení a rozvoj nové zahraniční pobočky.
- Na začátku se můžete těšit na super zaškolení, které Vás provede vším potřebným.
- Motivující finanční ohodnocení (fixní mzdu a bonusy z uskutečněných obchodů) vyplácené v garantovaném termínu.
- Systém talentmanagementu, který Vám umožní se rozvíjet jak profesně, tak osobně.
- Kontakt s nejnovějšími technologickými novinkami.
- Pravidelnou zpětnou vazbu od nadřízeného a jím mentorovaný profesní růst.
- Plovoucí pracovní dobu v podobě homeoffice, která Vám zajistí vyváženost mezi pracovním a soukromým životem .
- Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, které Vám zpříjemní Vaši práci (příspěvek na penzijní připojištění, dotované firemní akce, pastelkovné, příspěvek na dětskou rekreaci, společné páteční snídaně a mnoho dalších).
- Služební auto, které můžete bez omezení využívat i pro soukromé účely, notebook a samozřejmě služební telefon.
Splňujete podmínky? Neváhejte mi zaslat své CV v Čj, Nj a Aj a já s Vámi podrobnosti ráda proberu osobně.
Souhlasím s tím, aby společnost APROFES, s.r.o. (IČ 26887444) zpracovávala mé osobní údaje i za účelem předložení jiných pracovních pozic, než je výše uvedená. Zároveň souhlasím s tím, že agentura APROFES, s.r.o. může mé osobní údaje poskytnout v míře nezbytné pro účely zpracování i třetím stranám (zaměstnavatelům), pokud se jimi nabízená pozice v základu shoduje s mými požadavky na pracovní pozici. Souhlas uděluji na dobu 2 let, přičemž tento souhlas mohu kdykoliv odvolat a nebo požádat o prodloužení této lhůty.