Místo práce: Blansko (informace o místu práce: Blansko)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• je v kontaktu se svěřenými zákazníky, vytváří s nimi obchodně efektivní vazbu, aktivně s nimi komunikuje a pečuje o ně (přímý kontakt se zákazníky – kompletní řešení požadavků zákazníka, prezentace sortimentu, zasílání podkladů …)
• zpracovává poptávky, vytváří nabídky a koordinuje zpracování objednávek vztahujících se ke svěřeným zákazníkům
• vyhledává nové zákazníky, provádí akviziční činnost,
• získává a sdílí informace o zákaznících, trhu, konkurenci
• jedná se o práci převážně z kanceláře, s občasným vycestováním
Jiné výhody
• práci, u které se podílíte na výsledku
• zázemí silné společnosti - skutečně jsme lídr na trhu
• podporu v prvotní orientaci a zaškolení
• administrativní podporu zkušeného týmu
• odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na výsledcích své práce
• v neposlední řadě radost z dobře odvedené práce = spokojený zákazník = základ pro další obchod