Místo práce: Turnov (informace o místu práce: Turnov)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme personálně poradenská společnost People Consulting s.r.o. s více než 10letou historií na českém trhu a pro svého významného klienta z oblasti strojírenství (projektová výroba jedinečných strojů), hledáme vhodnou osobnost na pozici:
ASISTENTKA/BACK OFFICE - TURNOV
Náplň a práce:
-Kompletní zajištění a organizace služebních cest (víza, letenky, hotely, pojištění, pronájem aut, vyplácení záloh)
-Podpora a kontakt pro zaměstnance vyslané na služební cestu
-Podpora HR managera (administrativa, nábor, správě benefitů a sociálních sítích)
-Vedení pokladny ve třech měnách pro drobné nákupy
-Organizace návštěv společnosti
-Příprava tematických firemních akcí (2x do roka)
-Komunikace s externí účetní firmou
-Administrativní podpora kolegů z různých oddělení
Jiné výhody
Náš klient nabízí:
-Být součástí týmu, který vyrábí jedinečné stroje pro jedinečné zákazníky po celém světě
-Možnost pracovat ve firmě, která vyrábí jedinečné stroje na světě
-Pružnou pracovní dobu
-Jazykové a odborné vzdělávání
-Týden dovolené navíc
-Dotované obědy ve vlastní kantýně
-Zvýhodněný mobilní tarif i pro členy rodiny
-Odměny při významných výročích a událostech