Místo práce: Chodov (informace o místu práce: Chodov)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* výkon běžných personálních činností souvisejících se vznikem, změnami a ukončením pracovního poměru,
* příprava pracovněprávních smluv a ostatních smluv a dohod, které vznikají v souvislosti s výkonem odborných personálních činností,
* vedení personální evidence, včetně správy personálních dat v SAP a ostatních systémech společnosti
* vyřizování individuálních personálních záležitostí zaměstnanců,
* plánování vzdělávání zaměstnanců, organizační zajištění vzdělávacích akcí, vedení související dokumentace,
* plánování a realizace ze zákona povinných školení
* vedení pohovorů s uchazeči a řízení náboru vhodných uchazečů na pracovní pozici,
* spolupráce s vedoucími úseků,
* správa docházkového systému,
* příprava a spolupráce při realizaci náborových projektů,
* spolupráce při tvorbě interních předpisů společnosti, jejich aktualizace při změně podmínek
* organizace různých akcí pro zaměstnance a spolupráce při jejich konání
* tvorba a report požadovaných údajů z oblasti personálního controllingu
Jiné výhody
* zaměstnání ve stabilní společnosti se švédskou firemní kulturou
* zajímavé mzdové ohodnocení
* roční bonus
* příspěvek na dojíždění a stravu
* cafeteria systém
* 5 týdnů dovolené