Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajišťování platebního styku - stahování bankovních výpisů, příprava hromadných příkazů za celou společnost včetně účtů sdružení, kontrola podkladů pro zadávání platebních příkazů
Vyřizování požadavků dodavatelů ohledně plateb – řešení upomínek
Zajišťování administrativních úkonů ve vztahu k bankám – správa podpisových oprávnění, administrativa spojená se zakládáním a vedením běžných účtů
Příprava a pravidelné poskytování podkladů bankám
Zajišťování administrativy spojené s vystavováním a evidencí bankovních záruk
Sledování likvidity a dodržování plánů cash flow
Zajišťování administrativy spojené s využíváním platebních karet, správa nastavení v příslušné aplikaci pro obsluhu platebních karet
Zajišťování administrativy spojené s pojištěním obchodních pohledávek
Spolupráce při zavádění nových bankovních produktů a služeb a jejich vyhodnocování
Jiné výhody
Různorodou práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
Možnost profesního a karierního rozvoje
Zajímavé mzdové ohodnocení a roční odměny (2 - 3 měsíční mzdy)
Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků jednotlivých oddělení
Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky 110 Kč, příspěvek na penzijní/životní pojištění 6000 Kč/rok (navýšení dle odpracovaných let), systém Cafeterie 8400 Kč/rok, Multisport karta, jazykové kurzy, odměny (pracovní výročí, dárcovství krve)