Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Péče a starost zákazníky na denní bázi – komunikace o zákazníkových potřebách, dotazech, poptávkách a objednávkách, eventuálně reklamacích
• Nabízení zákazníkům vhodná řešení v případě nejrůznějších komplikací – schopnost předvídat - ideálně těmto komplikacím / situacím předcházet
• Podpora obchodního týmu – příprava cenových nabídek a podkladů
• Ověřování informací u dodavatelů společnosti
• Všechny činnosti směřovat jedním směrem, a to ke spokojenosti zákazníka
Jiné výhody
• Samostatnost a flexibilitu pro svou práci
• Možnost stát se součástí něčeho, co má opravdu smysl
• Skvělý kolektiv, tj. pohodové kolegy, kteří spolu chodí rádi na pivo a víno i po práci
• Baby-friendly office
• Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 4 týdny dovolené, 5 dní sickdays, flexibilita v organizaci pracovní doby