Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co Vás na pozici čeká:
Nastavení strategie personálního oddělení
Spolupráce při nastavení vzdělávacích a adaptačních plánů jednotlivých oddělení, tvorba budgetu, organizace školení
Nastavení a sledování KPI´s, sledování plnění jednotlivých oddělení, podpora při náboru
Analýza dat HR, měsíční reporting
Zaměstnanecké průzkumy, spolupráce s odbory, řešení požadavků a námětů
Podpora manažerů a zaměstnanců v oblasti pracovně-právní legislativy
Příprava a správa veškerých pracovně-právních dokumentů a tvorba souvisejících interních předpisů
Jiné výhody
Nabízíme:
Platové ohodnocení dle zkušeností
Prémie a bonusy
13. a 14. plat
Příspěvek na penzijní pojištění, stravu, kulturní akce, mobilního operátora, apod.
25 dní dovolené
nástup dle dohody