Místo práce: Modletice (informace o místu práce: Modletice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Vede zákaznický klub a infolinku
• Řeší logistiku věrnostních kampaní - komunikuje s dodavateli, řeší závozy a reklamace
• Spravuje zákaznické databanky a pracuje s nimi - Direct Mailové aktivity, spolupracuje s dodavateli na DM aktivitách na klíč
• Plánuje a realizuje prodejní akce BBC
• Vytváří promoční materiály akcí BBC, navrhuje kampaně na jejich podporu, podílí se na návrzích POS materiálů, tvoří e-mailové newslettery, spolupracuje s externími dodavateli těchto služeb
• Řídí malý tým kolegů
Jiné výhody
• má alespoň 2 - 3 roky praxe na obdobné pozici
• má zkušenosti z oblasti výzkumu, analytické myšlení
• ovládá skvěle MS Office
• bez problému komunikuje anglicky nebo německy
• je silně marketingově orientován – má prokazatelné znalosti zákazníků, jejich motivace a nákupní zvyklosti
• se orientuje v problematice maloobchodu, trendech a médiích
• se umí kreativně a proaktivně projevit, nechybí mu inovativní přístup
Firemní benefity:
- Mobilní telefon
- Notebook
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Závodní stravování
- Firemní akce