Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 20000 - 25000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co můžeš očekávat?
Naučíš se pracovat v interním programu Navision, kde řešíme objednávky a reklamace. Do systému budeš zadávat fakturační podklady i fakturovat.
Dostaneš na starost e-shopové objednávky materiálu.
Budeš zodpovídat za pokladnu, shromáždíš účtenky a další podklady pro vyúčtování.
Na výrobě máme spoustu přístrojů a zařízení, zajistíš jejich pravidelné revize.
Zabrousíš i do personální oblasti a budeš spolupracovat s HR oddělením. Čeká na tebe docházkový systém, bavit se budeš i podklady pro přijetí a výstupy zaměstnanců oddělení výroby.
Pro kolegy budeš zajišťovat pravidelná a povinná školení.
Přijdou i další ad hoc úkoly z oblasti administrativy.
Jiné výhody
Proč my?
Jsme neformální společnost (dress code free)
Budeš sedět v příjemné kanceláři s kolegyněmi, kterých se budeš moci kdykoliv na cokoli zeptat.
Můžeš počítat s pestrou škálu benefitů – od dodatkové dovolené, sick day, stravenky, občerstvení na pracovišti, věrnostní odměny a další.