Asistent/ka obchodního oddělení

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)

Mzda: 20000 - 25000 Kč za měsíc

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jak si TĚ představujeme?
• Klíčová je schopnost týmové spolupráce - budeš velmi úzce kooperovat s dalšími kolegyněmi obchodního oddělení a našimi obchodními manažery. Zakládáme si na fungujícím týmu, který se umí vždy podpořit.
• Máme partnery doma i v zahraničí, takže bez angličtiny se neobejdeš.
• Tabulka v Excelu a dopis ve Wordu jsou pro tebe hračka.
• Důraz klademe na pečlivost a spolehlivost, ve smlouvách se zákazníky a partnery chyby prostě být nesmí.
• Nebojíš se zařídit a vykomunikovat vše, co bude potřeba.
• Nadšení pro věc a proaktivní přístup ti rozhodně nejsou cizí.
• Jsi aktivní řidič/ka, zajedeš autem, kam bude nutné.

Jiné výhody

Proč my?
• Dress code nečekej, jsme neformální firma.
• Budeš sedět v příjemné kanceláři s kolegyněmi, kterých se budeš moci kdykoliv na cokoli zeptat. Jsme bezva parta i mimo práci.
• Můžeš počítat s pestrou škálu benefitů – od dodatkové dovolené, sick day, stravenky, občerstvení na pracovišti, věrnostní odměny a další.
Takže pokud se chceš stát součástí naší bezva party, napiš nám na adresu kariera@kajot.cz a my se Ti co nejdříve ozveme. Více nás můžeš poznat na https://kariera.kajot.cz/#proc-pracovat-u-nas

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Zapomeň na nudu v práci a pojď zkusit, jak to funguje u nás. Čeká na tebe pestrá škála úkolů a můžeš se toho hodně naučit. Daří se nám, rosteme a ty můžeš být u toho.
Co můžeš očekávat?
• Staneš se jednou z klíčových osob pro komunikaci s našimi obchodními partnery. Budeš zodpovědný/á za to, aby všechno klapalo jako dosud.
• Stěžejní součástí tvého dne budou smlouvy. Na základě podkladů od obchoďáků připravíš nové smlouvy, případně vykomunikuješ jejich změny a dodatky.
• Občas je potřeba něco vyřídit i na úřadech. I tato agenda bude na tobě.
• Potřebujeme mít neustále přehled, proto povedeš různé přehledy a statistiky. Vše musí sedět do puntíku.
• Naučíš se pracovat v interním programu Navision, který používáme na vše ohledně obchodu, plánování výroby i nákupu materiálu.
• A určitě zabrousíš i do dalších oblastí obchodu a přijdou další ad hoc úkoly z oblasti administrativy.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Obchod, prodej

Lokality: Brno

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services