Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, mezinárodní developerskou společnost, hledáme pro posílení týmu vhodného kandidáta na pozici:
Asistent/ka marketingového oddělení
Náplň práce:
- Zajištění kompletního chodu recepce a sekretariátu
- podpora obchodního oddělení při zpracování kontaktů v CRM a marketingového odddělení
Hlavní úkoly:
- Prvotní kontakt (telefonický, emailový) s klienty a jejich zpracování v interním systému CRM
- Organizační a koordinační činnost - příprava podkladů pro jednání, organizace schůzek
- Podpora marketinového oddělení - operativní úkoly administrativního a kreativního charakteru
- Administrativní podpora - správa korporátní smluvní dokumentace, kopírování skenování
- Údržba společných prostor (sekretariát, kuchyňka, terasa) - zajištění efektivního chodu sekretariátu a společných prostor
Co požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Základní znalost anglického a ruského jazyka
- Znalost CRM či obdobného systému výhodou
- Praxe na pozici asistentky výhodou
- znalost PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)
- pečlivost, zodpovědnost, komunikační dovednosti a zároveň hledáme milou a vstřícnou osobu
Co nabízíme:
- práce v příjemném kolektivu
- možnost profesního růstu
- využití jazyků
- motivující finanční ohodnocení
- dovolená navíc
- Firemní benefity (příspěvek na stravování, sport, penzijní a životní pojištění, vzdělávání, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce apod.)
V případě Vašeho zájmu o jakoukoli pracovní pozici v naší společnosti nám zašlete Váš životopis prostřednictvím formuláře.
Pokud Váš profil bude odpovídat našim představám a požadavkům, budeme Vás kontaktovat.