Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme menší personální agentura s více než desetiletou zkušeností v oblasti HR a recruitingu v českých i nadnárodních společnostech. Zaměřujeme se na vše, co se týká člověka v pracovním procesu, tedy jeho získávání, formování, fungování, uplatnění a v konečné fázi jsme schopni být nápomocni při jeho personálním a sociálním rozvoji. Naším cílem je maximální spokojenost našich klientů a kandidátů.
V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme uchazeče/ky na pozici:
Recepční - HR asistentka
Zajímáte se o obor personalistky, rádi byste v této oblasti získali praxi? Jste komunikativní a usměvavý člověk, kterému multitasking nedělá problém? Hledáme uchazečku/če jako podporu našeho týmu recruiterů.
Pracovní náplň:
- emailová, telefonická a osobní komunikace s uchazeči, organizace pohovorů
- administrativa – práce s databází a životopisy
- správa inzerce na webových portálech
- zajišťování chodu společnosti – objednávání spotřebního zboží
- vyřizování korespondence
- řešení ad hoc úkolů
Nástup: 1. 2. 2019
Jiné výhody
- zaměstnání u stabilní a úspěšné české personální společnosti
- velmi příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- dobré platové ohodnocení
- možnost zkráceného úvazku
- kanceláře v centru Prahy – Václavské náměstí
- možnost růstu a spolupráce na zajímavých projektech