Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Čím se budete zabývat?
-----------------------------
• Zajištění všech náborových aktivit a procesu náboru – inzerce, nabídky práce, vyhodnocení CV, komunikace s kandidáty, komunikace s personálními agenturami ve věci uchazečů, organizace pohovorů, účast na pohovorech, zpětná vazba
• Onboarding – zajištění nástupu nových kolegů, vstupní školení, předávání pracovních pomůcek, evidence, zadávání informací do interních IS
• Organizační zajištění výstupu zaměstnanců
• Spolupráce a komunikace s externími personálními agenturami (objednávky agenturních pracovníků, aktualizace plánu agenturních pracovníků, agenda agenturních pracovníků a evidence docházky)
• Správa externích a interních školení, evidence a kontrola platnosti legislativních školení pro všechny zaměstnance, organizační zajištění školení, spolupráci při sestavování rozpočtu a vyhodnocování jejich efektivnosti
• Sledování aktuálnosti interních směrnic, jejich aktualizace
• Lékařské prohlídky, evidence a kontrola dat vypršení platnosti lékařských prohlídek pro všechny zaměstnance, vydávání formulářů pro lékařské kontroly všem zaměstnancům
• Správa firemních benefitů
• Prosazování firemní kultury a dobrého jména zaměstnavatele
• Zlepšování všech činností v rámci oddělení
Jiné výhody
Co Vám nabízíme:
----------------------
• Příležitost a prostor pro seberealizaci a odborný růst
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Zajímavý obor podnikání – výroba kosmetiky
• Hlavní pracovní poměr na jeden rok, s prodloužením na dobu neurčitou
• Řadu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sleva na firemní výrobky v rámci holdingu, příspěvek na stravenky, zvýhodněné ceny nákupu pohonných hmot, pitný režim na pracovišti, MultiSport kartu