HR koordinátor

Nabídka pracovní pozice od 1. 5. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Čím se budete zabývat?
-----------------------------
• Zajištění všech náborových aktivit a procesu náboru – inzerce, nabídky práce, vyhodnocení CV, komunikace s kandidáty, komunikace s personálními agenturami ve věci uchazečů, organizace pohovorů, účast na pohovorech, zpětná vazba
• Onboarding – zajištění nástupu nových kolegů, vstupní školení, předávání pracovních pomůcek, evidence, zadávání informací do interních IS
• Organizační zajištění výstupu zaměstnanců
• Spolupráce a komunikace s externími personálními agenturami (objednávky agenturních pracovníků, aktualizace plánu agenturních pracovníků, agenda agenturních pracovníků a evidence docházky)
• Správa externích a interních školení, evidence a kontrola platnosti legislativních školení pro všechny zaměstnance, organizační zajištění školení, spolupráci při sestavování rozpočtu a vyhodnocování jejich efektivnosti
• Sledování aktuálnosti interních směrnic, jejich aktualizace
• Lékařské prohlídky, evidence a kontrola dat vypršení platnosti lékařských prohlídek pro všechny zaměstnance, vydávání formulářů pro lékařské kontroly všem zaměstnancům
• Správa firemních benefitů
• Prosazování firemní kultury a dobrého jména zaměstnavatele
• Zlepšování všech činností v rámci oddělení

Jiné výhody

Co Vám nabízíme:
----------------------
• Příležitost a prostor pro seberealizaci a odborný růst
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Zajímavý obor podnikání – výroba kosmetiky
• Hlavní pracovní poměr na jeden rok, s prodloužením na dobu neurčitou
• Řadu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sleva na firemní výrobky v rámci holdingu, příspěvek na stravenky, zvýhodněné ceny nákupu pohonných hmot, pitný režim na pracovišti, MultiSport kartu

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
------------------
Motivovaného kandidáta/tku, který/á má nadšení pro věc, chce se dále rozvíjet, učit nové věci a nebojí se udělat i něco navíc, pokud jde o úspěch týmu. Samozřejmostí je příjemné vystupování, velmi dobré organizační schopnosti a umění jednat s lidmi.

Co musíte splňovat:
-------------------------
• SŠ s maturitou nebo VŠ
• AJ – aspoň základní znalost a schopnost promluvit v základních frázích
• Dobrá znalost MS Office – Excel, Word, PowerPoint
• Kladný vztah k lidem, vstřícnost a smysl pro týmovou práci
• Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost

Další nabídky práce

Práce v oboru: Lidské zdroje a personalistika

Lokality: Brno

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Partners Financial Services