Místo práce: Liberec (informace o místu práce: Liberec)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vypracování obchodních nabídek - nastudování podmínek zadání, komunikace se zadavatelem a projektantem, kalkulace nákladů, zpracování nabídkového rozpočtu, vyhotovení výkazu výměr
Zajištění výběrového řízení na subdodavatele, materiál a výrobky v souladu se směrnicí o nákupu
Oslovení vybraných dodavatelů a subdodavatelů, vyjednávání podmínek spolupráce - udržování a rozvoj vztahů se strategickými obchodními partnery
Příprava podkladů formou rozpočtu pro uzavření smluvního vztahu s objednateli i subdodavateli
Vyhotovení kalkulací víceprací, aktualizace rozpočtu ve fázi realizace stavby (projednávání cen při změnách dodávky s objednateli i subdodavateli)
Příprava, evidence a archivace smluv a další obchodní dokumentace
Vyřizování a správa objednávek, podpora fakturace
Analýza trhu, vedení a aktualizace databází cen, dodavatelů materiálu, služeb
Administrativa a operativní úkoly dle zadání nadřízeného
Jiné výhody
Rostoucí mzdové ohodnocení (každoroční navyšování)
Možnost profesního a karierního rozvoje (stále rosteme a rozšiřujeme oblast působnosti)
Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků jednotlivých oddělení
Služební telefon (i k soukromým účelům), služební notebook
Firemní benefity – odměny (roční [2-3 mzdy], pracovní výročí), 5 týdnů dovolené, stravenky (100 Kč), příspěvek na penzijní/životní pojištění (500 Kč/měsíc), systém Cafeterie (6000 Kč/rok), Multisport karta, firemní akce (teambuilding apod.)
Možnost nástupu ihned (případně dohodou)