Místo práce:
Mzda: 25 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Povedete tým kolegů na prodejně (plánování a kontrola docházky, hodnocení, motivace…) a budete zodpovídat za Vaši směnu :-)
* Svůj tým prodavačů, pokladních a skladníků budete neustále rozvíjet, motivovat a školit. To se týká i nováčků, kteří potřebují velkou podporu
* Budete zajišťovat plynulý tok zboží, vytvářet objednávky v našem systému, na který Vás proškolíme
* Budete řešit obtížné reklamace se zákazníky, i to se občas stává :-)
* Občas bude nutné zastoupit Vedoucího prodejny v době jeho nepřítomnosti
* Naše zaměstnance si postupně školíme na vysokou odbornou úroveň, takže budete velice úzce spolupracovat s našimi interními trenéry a komunikovat s vedením společnosti a s centrálou při dalším plánování profesního rozvoje
* U nás máme dlouhý a krátký týden, tedy 12hodinové směny. Co to znamená? Že jednou za 14 dní pracujete pouze 2 dny v týdnu :-)
Jiné výhody
* Nástup ideálně ihned, popř. dle dohody
* Prostor k dalšímu profesnímu vzdělávání – máme např. manažerskou akademii, rozsáhlý systém e-learningových kurzů a vlastní interní školitele
* Reálnou možnost kariérního růstu – spousta kolegů u nás interně postupuje, některé pozice jsou přednostně komunikovány interním uchazečům
* Kolegové na pozicích Provozních manažerů si u nás vydělávají průměrně mezi 25 - 45 000 Kč měsíčně.
* Řadu firemních benefitů: karta Multisport, stravenky, penzijní připojištění, cestovní a rizikové pojištění, sickdays, výhodné volání pro Vás a Vaše blízké, dotované telefony, příspěvek na údržbu firemního oblečení v hodnotě 1.500 Kč čistého/měsíčně, slevy sortimentu aj.
* U nás nejsou zdlouhavá výběrová řízení. Rovnou při prvním pohovoru se potkáte s vedoucím prodejny, který Vám vše odborně vysvětlí a ukáže Vám pracoviště