Místo práce: Jesenice (informace o místu práce: Jesenice)
Mzda: 23 000–27 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• osobní, telefonická, e-mailová komunikace se zákazníky/obchodními partnery, domlouvání schůzek
• zadávání úkolů a správa kalendářů servisních techniků
• správa zařízení GPS ve vozidlech zaměstnanců a vyhodnocování údajů ze systému GPS
• zadávání instalací a servisů strojů do systému zaměstnavatele, koordinace činností servisních týmů, informace zákazníkům o plánovaných instalacích a servisech, získávání zpětné vazby od zákazníků
• vyřizování požadavků z call centra, help-desk pro požadavky obsluh
• objednávky kancelářských potřeb, agenda spojená s provozem kanceláře zaměstnavatele
• administrativa spojená s evidencí prodejních automatů a kávovarů
Jiné výhody
• příjemný pracovní kolektiv v rámci dlouholeté společnosti s kvalitní značkou na českém trhu
• stabilní pracovní prostředí s pracovní dobou 8 - 16.30
• stravenky v nadstandardní výši
• služební telefon
• reprezentativní budova
• možnost posunu v rámci společnosti
• místo pracoviště JESENICE - Praha západ