Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• organizační zajištění chodu recepce (vyřizování telefonátů, taxi, kurýr, atd.)
• péče o zasedací místnosti a uvádění návštěv
• zajišťování služebních cest (hotely, letenky, jízdenky)
• příchozí a odchozí pošta (česká + zahraničí)
• podpora Office Managera a jeho zastupování v době nepřítomnosti a spolupráce s druhou kolegyní recepce
• spolupráce s HR a IT
Jiné výhody
• přátelský kolektiv v rodinné firemní atmosféře a možnost získání praxe
• firemní benefity - 6 týdnů dovolené dle firemních pravidel, příspěvek na stravování ve formě stravenek, výbornou jídelnu přímo v budově, možnost zvýhodněných telefonních tarifů, možnost nákupu firemních výrobků, vzdělávání a školení, penzijní připojištění, jóga na pracovišti, atd.