Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vyhledávání vhodných uchazečů na pracovní pozice z oblasti strojírenství
* Práce s databázemi uchazečů o zaměstnání, inzerce, selekce životopisů
* Denní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, testování uchazečů
* Udržování a rozvoj vztahu s klienty, komunikace požadavků na pracovní pozice
* Koordinační činnost mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli, zprostředkování pohovorů
* Akviziční činnost, vyjednávání obchodních podmínek spolupráce
Jiné výhody
Zajímáte se o oblast personalistiky? Chtěli byste se naučit vést výběrové řízení, hodnotit a motivovat kandidáty a úspěšně obsazovat i specializované pracovní pozice?
Máte obchodního ducha a dobré komunikační dovednosti? Hledáte odpovědnou práci, kde za Vámi budou vidět výsledky?
Pokud ano, pak do našeho týmu hledáme právě Vás!
HR AND SALES CONSULTANT (25-35.000,- Kč)
* Smysluplnou, dynamickou a motivující práci
* Zajímavé platové ohodnocení ovlivnitelné výkonem
* Zaměstnanecké benefity (stravenky, sick days, odborné vzdělávání, příspěvky na penzijní připojištění)
* Zázemí silné a stabilní společnosti
* Příjemný kolektiv, přátelský vedoucí, firemní akce
* Pracoviště v centru Brna