Asistent, Office manager, Recepční
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
TÝMOVÝ ASISTENTKA V ODDĚLENÍ MARKETINGU
Hledáme nového kolegu/kolegyni , která bude podporou týmu Marketing & Brand Strategy včetně podpory manažerky.
Hledáme pozitivně naladěného a vstřícného člověka, který bude ochotně podporovat všechny kolegy týmu. Důležitý je pro nás aktivní a proklientský přístup.
Co budete na této pozici dělat:
• Organizovat porady a schůzky s interními a externími klienty
• Sledovat kalendář a plán organizovaných akcí manažera, případně ostatních kolegů týmu
• Kontrolovat formální náležitosti dokumentů
• Pořizovat zápisy z jednání a porad
• Připravovat prezentace, statistiky, reporty
• Zajišťovat evidenci a archivaci materiálů
Pokud se Vám naše nabídka líbí a dokážete si sebe na této pozici představit, pošlete nám svůj životopis.
Jiné výhody
A co nabízíme my?
• Možnost pracovat v kreativním oddělení s přátelskou a týmovou vnitřní kulturou, kde všichni táhnou za jeden provaz
• Možnost dalšího kariérního postupu v rámci oddělení Marketingu i v Raiffeisenbank a.s.
• Zdravé mezilidské vztahy, otevřená komunikace a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
• Moderní pracovní prostředí v Praze na Pankráci, přímo u stanice metra C Pankrác
• Flexibilní pracovní dobu
• Benefity na míru – stravenky, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na pojištění, výhodný úrok na hypotéku a cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci