Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• vedení administrativního chodu personálního odboru – zabezpečení elektronické spisové služby a rozdělení pošty odb. personalistiky, vedení pokladní hotovosti, zveřejňování smluv v centrálním registru smluv za personální agendu,
• vedení agendy zaměstnaneckých zápůjček - zápůjčky z Fondu bytové politiky, zápůjčky na osobní automobil a zápůjčky z FKSP, přípravu pro jednání komise, vystavování smluv a vedení jejich evidence,
• organizační zajištění výběrových řízení, zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a s uchazeči,
• zajištění aktualizace dokumentů na intranetu v sekci personalistiky,
• zajištění občerstvení na vzdělávacích akcích LČR a porad, výpomoc při jejich realizaci.
Jiné výhody
• zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci ve velkém, stabilním podniku,
• odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, podíl na HV podniku,
• systém zaměstnaneckých benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, 5 týdnů dovolené apod.),
• zkušební dobu 3 měsíce, doba určitá, následně neurčitá.