Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Mzda: 19 000–27 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme nové posily na zákaznické centrum pro významnou a stabilní společnost zabývající se dodávkou energii. Pokud Vás baví telefonní komunikace, péče o stávající zákazníky a nebráníte se nabízení a prodeji nových produktů, je to nabídka přímo pro Vás.
Náplň práce:
• telefonní komunikace se zákazníky společnosti
• komunikace a zjišťování nastavení jejich služeb, jejich spokojenost
• na základě zjištění, hledání nejlepšího řešení pro zákazníka, motivovat ho, aby zůstal u současné společnosti
Jiné výhody
• fixní mzdu 19 000 Kč + 40% variabilní složku mzdy, kterou ovlivníte svým výkonem
• práci na osmi hodinové směny
• týden dovolené navíc nad rámec zákona+ 3 dny osobního volna
• stravenky v hodnotě 100 Kč za každý odpracovaný den
• balíček benefitů ve výší 27 000 Kč (příspěvek na pojištění, jazykové kurzy, sport, kulturu, apod.)
• dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• zázemí silné a stabilní společnosti
• práci jen pět dní v týdnu
• možnost kariérního růstu
• zaškolení na danou pozici
• pracovní doba od 8:00 do 16: 00 nebo 11:00 do 19:00