Místo práce: Praha-Prosek (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 25 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete být novým článkem menšího pohodového týmu?
Máte alespoň krátkou praxi na obchodně – administrativní pozici a víte co je dodací list, faktura, skladové zásoby a reklamace?
A k tomu všemu se alespoň trochu domluvíte anglicky, písemně bude stačit?
ANO, ANO a ANO? Proč o Vás ještě nevíme? Neváhejte a ozvěte se, rádi si s Vámi vše probereme.
HLEDÁ SE OBCHODNÍ ASISTENTKA - REFERENTKA
Pro našeho klienta, obchodní společnost s laboratorními přístroji a vybavením pro laboratoře, hledáme novou fajn asistentku na základnu firmy v Praze 9. Hledáme komunikativní, přátelskou a pohodovou asistentku, která zvládne levou rukou telefonovat se zákazníkem, vše potvrdí, pravou objedná, zařídí, naskladní, vyskladní a levou zadní ještě ke všemu vyfakturuje a pravou zadní třeba zařídí technika.
Co tedy bude naše nová asistentská posila celé dny dělat?
- komunikovat se zákazníky, dodavateli, skladem a obchodníky, servisem
- evidovat objednávky, potvrzovat je, sledovat a koordinovat dodávky zboží a také fakturovat
- vytvářet spoustu nutné administrativní agendy
- komunikovat s přepravcem zboží k zákazníkovi
Bez čeho se naše nová asistentská posila neobejde?
- bez alespoň krátké praxe na podobné pozici, v administrativně nebo obchodním oddělení
- bez základní znalosti angličtiny, přeci jen dodavatelé jsou zahraniční a je potřeba být s nimi alespoň
písemném kontaktu
- bez komunikativnosti, samostatnosti a organizačního talentu
- bez velmi dobré počítačové gramotnosti – Word, Excel
A co za to naše nová asistentská posila dostane?
- fajn job na HPP v menším týmu
- zajímavé finanční ohodnocení, můžeme se začít bavit o částce 25.000 Kč na nástup a finanční bonusy
- spoustu benefitů – školení, stravenky, příspěvek na životko nebo důchodové, sick days
- flexi pracovní dobu a vstřícný přístup
- pohodlnou židli v pěkné kanceláři v Praze 9 – kousek od metra
- nástup možný ihned nebo dohodou