Administrative Clerk with English language

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Accountant, Administrative Worker, Official, Billing Clerk, Billing Specialist, Cost Accountant

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time

Termín nástupu: agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

We are looking for an administrative clerk with financial and accounting background, who will be responsible for:
• create, maintain (modify, block, convert, delete, extend) and administer data for following processes: Contract Administration, Master Data, Billing, Back Reporting in SAP within the agreed Service Level Target
• Executes quality checks at various stages of the process and keeps the quality statistics up to date
• Support process improvements and harmonization activities
• Participation in team meetings, process analysis and improvement actions.
• Takes responsibility on complex processing activities
• Log issues and discuss with or escalate zo team leader
• Cooperate with team members
• Contact our partners in Germany - front officer for information or additional documentation when required
• Perform other tasks as allocated by team leaders, managers relating to reporting and other SSC processes

Jiné výhody

• International and professional environment
• Attractive package of benefits and bonus scheme
• Social and sport events on regular basis
• Great place to work
• Informal culture and friendly colleagues
• KONE trainings in various areas
• Promotion on performance/compentence - based evaluation with transparency
• Coaching and mentoring opportunities

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Secondary with school-leaving examination
Zaměření, obor: economic, finance, bookkeeping, administration
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University education (Bachelor's degree), University education (Master's degree), Follow-up/Higher Professional Education

Požadovaná praxe

  • Pozice je vhodná pro absolventa

Znalosti

  • Language skills
    • English - Upper intermediate (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
•Active level of English, another language is advantage
•Secondary school education/University education, preferably in Finance, Economics or business administration.
•Experience in Accounting, Finance, Administration or Sales is an advantage
•Experience with SAP is an advantage
•Efficient use of Microsoft Office
•Self – driven, punctual with attention to details, responbible, problem-solving,
•Team player, customer – oriented
•Active business communication skills

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services